Veelgestelde vragen

 Heb je een vraag die hier niet tussen staat? Neem dan contact op via de contact pagina.

Algemeen

 

1. Hoeveel kost een website?

De kosten voor een website hangen af van het soort website dat u wilt hebben. U kunt kiezen tussen drie verschillende soorten websites. Naast deze pakketten zijn er eventuele uitbreid mogelijkheden tegen een voordelige prijs.

  1. One-page €99,-: een website die bestaat uit één pagina. met vier blokken voor de verschillende onderwerpen die u op uw website wilt plaatsen. Een overzichtelijke website waarbij de bezoeker van de website snel kan vinden waar het naar op zoek is.
  2. Website vanaf €149,-: Een multipage website is beschikbaar vanaf 2 pagina’s. Als een one-page website te weinig ruimte biedt is dit het passende pakket voor jou.
  3. Webshop vanaf €499,-: Een multipage website waarbij een betaalfunctie is inbegrepen en inclusief tot 5 producten op uw website geplaatst worden. (Zelf kan je een onbeperkt aantal producten plaatsen)

2. Binnen hoeveel tijd is mijn website online?

Vanaf het moment van betaling is uw website binnen 10 werkdagen online. Is het van belang dat de website eerder wordt opgeleverd? Neem dan contact met ons op.

3. Moet ik teksten en afbeeldingen zelf aanleveren?

Ben je goed voorbereid of ben je al in bezit van een website, dan kun je de teksten en afbeeldingen hiervan in uw persoonlijke Studio Kahuna map plaatsen. Heb je nog geen tekst en afbeeldingen en geef je dit liever uit handen? Dan is er de mogelijkheid om dit door Studio Kahuna te laten doen. Bekijk hier wat de totale kosten zullen worden als je voor deze optie kiest! 

4. Ik heb geen ervaring met het werken met WordPress, is dat een probleem?

Nee dat is geen probleem. Bij oplevering van de website geven wij een handleiding mee en instructievideo’s. Daarbij is WordPress een erg gebruiksvriendelijk platform wat je zo onder de knie hebt. Kom je er toch niet uit? Geen probleem, tegen een vergoeding van €60,- per uur helpt een van onze professionals je met het aanpassen van je website.

Vragen omtrent de betaling

1. Wat gebeurt er nadat ik heb betaald?

Na de betaling wordt de opdracht direct bevestigd. Je krijgt dan een persoonlijke online ruimte (Google Drive) om jouw content, indien nodig, op te leveren. Daarbij ontvang je een planning met de werkzaamheden die wij uitvoeren en de momenten waarop jij betrokken wordt in het proces. Zo weet je precies wat je te wachten staat. Zoals bij het opleveren van de content en de feedback ronde. Binnen 10 werkdagen staat je website online.

2. Kan ik geld terugkrijgen als ik niet tevreden ben?

Ben je na het opleveren nog niet helemaal tevreden met jouw website? Overweeg dan een extra correctieronde. Wij willen dat jij tevreden bent over Studio Kahuna en kijken graag nog eens naar jouw wensen. Toch geen correctieronde en liever je geld terug, neem dan binnen 7 dagen contact op met het support team.

3. Welke betaalmethodes zijn er?

Bij ons betaal je met iDEAL. IDEAL is een service die veelal bekend is in Nederland en bewezen veilig is.

4. Zijn er extra kosten?

Alleen wanneer jij er zelf voor kiest om bepaalde taken uit handen te geven aan Studio Kahuna. Denk aan het laten schrijven van teksten, afbeeldingen of een logo. Deze opties zijn natuurlijk geheel vrijblijvend.

Vragen omtrent WordPress

 

1. Kan ik mijn website zelf beheren?

Je website is makkelijk zelf te beheren via een drag and drop builder binnen het CMS systeem WordPress. Wil je graag een tekst of afbeeldingen veranderen? Dit doe je gemakkelijk zelf binnen 5 minuten.

2. Zijn er handleidingen hoe ik mijn website kan beheren?

Ja, wanneer je een website bij ons afneemt zorgen wij ervoor dat je wordt verzien van alle nodige handleidingen zodat jij zelf je website kan beheren!

3. Is mijn website Google proof?

Ja, jouw website wordt SEO technisch in orde opgeleverd.

4. Kan ik het aantal websitebezoekers inzien?

Ja, wij zorgen ervoor dat je website gekoppeld is met Google Analytics zodat jij op elk gewenst moment kan inzien hoeveel gebruikers jouw website bezoeken.

Vragen omtrent Support

 

1. Welke support leveren jullie na oplevering van een webdesign opdracht?

Wij zorgen ervoor dat jouw website veilig online blijft. Dit houdt in dat we jouw domeinnaam en website hosten en updates en back-ups uitvoeren. Ook zorgen wij ervoor dat je over je eigen e-mailadressen beschikt en je ons altijd kunt bereiken voor vragen en hulp.

2. Ik heb zelf geen tijd om wijzigingen na het opleveren van mijn website te plaatsen, kunnen jullie dit doen?

Wij kunnen dit voor jou doen en factureren dit per kwartier. De kosten per kwartier zijn €15,-. Wil je een tekst veranderen of een afbeeldingen? Wees niet bang, omdat we per kwartier factureren en niet per uur bespaar je hoge kosten!

3. Ben ik verplicht om mijn website via jullie te hosten? Hoelang zit ik hieraan vast?

Om een zo goed mogelijke service te bieden wordt de website gebouwd op onze hosting. Wij vragen een service vergoeding van €12,50 per maand, voor minimaal 1 jaar. Dit is inclusief support, het registreren van een domeinnaam, hosting, updates, back-ups en e-mailadressen.

4. Hoe kan ik de e-mailadressen die bij mijn website horen gebruiken?

Zodra de website opgeleverd wordt sturen we een bericht met daarin de gegevens zodat je zelf je e-mail ten allen tijde kan inzien en bewerken.

5. Ik heb al een domeinnaam geregistreerd, wat dan?

Wij vragen dan om deze te verhuizen naar onze hosting. Dit vragen we zodat we snel en efficiënt aan de slag kunnen. Geef je verhuistoken aan ons door zodat wij hier direct mee aan de slag kunnen. Lukt dit niet? Ons supportteam helpt je graag!

Staat je vraag er niet tussen? Neem contact op!

Kom je er nog steeds niet uit?

Neem gerust contact met ons op. Dit kan via de chat, mail of telefoon.